Frakt- og leveringsinformasjon
Frakt leverandør:
Vi har fraktavtale med Bring som er en av Norges største aktører.
Leveringstid:
Vi pakker ordrene fortløpende og leveringstiden er normalt 3-5 virkedager.
NB; Vi sender dessverre ikke til Svalbard.
Fraktkostnader:
Vi har fast lav frakt på kr 39,- til hele Norge - uansett hvor mange produkter du kjøper.
Frakt alternativ:
Vi benytter Bring "Pakke i Postkassen".
For spørsmål knyttet til levering, ta kontakt med kundeservice på post@robot-deler.no
Retur av produkt
Har du bestilt feil vare?
Slik gjør du.
Om du vet hvilken vare du skal ha:
Du legger inn en ny bestilling, og i kommentarfeltet til den nye bestillingen skriver du bytte av vare og ordrenr til varen som er feilbestillt.
Vi sender da ny vare med det samme, samt en returlapp du kan bruke til å sende tilbake varen.
Når vi mottar den feilbestillte varen refunderer vi beløpet tilbake til deg (minus frakten for tur/retur).
Om du har valgt abonnement på den ordren som er feil, vil vi kansellere denne når den kommer i retur.
Om du er usikker på hvilke utstyr som passer til din robot:
Da sender du oss en mail til post@robot-deler.no, så hjelper vi deg raskt med å finne varen du trenger.
Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å returnere et produkt, og hvilke rettigheter har jeg?
Dersom du skulle angre kjøpet har du selvfølgelig full returrett. Forutsetningen for retur er at du returnerer varene innen 30 dager fra du mottok leveringen og ikke har brukt eller skadet varene.
Slik gjør du:
Du sender en mail til post@robot-deler.no at du angrer kjøpet ditt. Husk å inkludere ordrenr i mailen.
Fyll ut returskjemaet som du har mottatt pr e-post og legg dette sammen med varen. Husk å skrive på ditt navn og ordrenummer.
Husk porto.
Send med sporing dersom du ønsker forsikring på din returforsendelse. Det er kundens ansvar at varen kommer frem til oss.
Retur adresse:
BVA Handel AS
Borgundfjordvegen 116
6017 Ålesund